jag sjönk och du tog båten och åkte.

Tänkte hur sorgligt det var när han och jag satt där. Båda visste att det var över. Båda visste att detta bara egentligen var onödigt. Att sitta här och hångla. Det ledde inte till något bra. Bara att jag föll djupare och djupare och att du drog dig längre bort. För du visste ju att jag ville ha dig. Så jävla mycket. Och även fast jag visste att du egentligen inte brydde dig fick jag inte nog av att ta allt jag kunde få av dig. Bara det var något. Spelar ingen roll om det var ett fult ord eller en puss i pannan. Bara något som var från dig. Tänker aldrig mer tillåta mig själv att sjunka till den nivån.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar den här bloggen!

För ungefär ett år sedan blev jag tillsammans med en kille.

Nu har det gått ett halvår utan att vi har haft någon kontakt. Tänker på honom hela tiden, drömmer ibland om honom. Hatar att känna såhär. Vill glömma honom helt men det går verkligen inte.

2012-06-17 @ 13:57:09
Postat av: emy

Din blogg är bäst! Skönt att känna att man inte är ensam!

2012-07-01 @ 13:57:46

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0