and it hurts with every heartbeat.

Något som är det bästa jag varit med om i hela mitt jävla liv är när jag var hos honom över natten. Jag satt upp i sängen och han låg ner med händerna bakom huvudet. Vi såg på varandra. Ibland kunde vi vara helt tysta. Men för det mesta så pratade vi konstant. Orden tog inte slut. Vi pratade om kärlek och jag frågade honom hur han såg på förhållande. Om han ville ha det. Han sa att han ibland ville vara fri men det var ändå något som saknades. Jag ville att det skulle vara jag. Jag ville vara det som saknades i hans liv och jag ville att han skulle behöva mig. Men det är ju inte så och när jag tänker på det värker det i mig.

Kommentarer
Postat av: en liten tjej :)

Jag har fortfarande kvar lite känslor för mitt ex och ibland verkar han också gilla mig men ibland inte... fast mest som vänner då. :(

Har skickat ett meddelande där det står ett "<3" till honom på facebook. Vet inte vad kan kommer svara...

Detta ger mig oftast väldigt dåligt självförtroende.

Älskar verkligen din blogg! <3

2012-01-25 @ 20:19:41
Postat av: en liten tjej :)

han* ;)

2012-01-25 @ 20:27:17
Postat av: miii

berääättttta för honom, gör det!

2012-01-28 @ 22:19:02

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0