it's always darkest before the dawn.

Vet inte riktigt när det var jag förstod att det inte skulle bli vi. Kanske i mitten av juni, början av juli. För mig är vi bara början på en bok. Ett första kapitel skrivit om hur det var när vi träffades och lärde känna varandra. Lärde varandras sätt att skratta och ni vet där i början när man inte riktigt vet hur han skriver på sms. Vi kom varandra nära på en vecka. Pratade om sånna saker som man bara gör i film. Det var fint tycker jag. Det tyckte du med sa du. Du tyckte jag var fin och jag pussade dig och sa vi ses. Vi sågs aldrig mer då. 

Kommentarer
Postat av: alice

känns så i hjärtat när du skrivit någonting nytt här, du är så bra

2012-08-28 @ 20:01:17
URL: http://aliceingamaria.tumblr.com
Postat av: linnea

åh, det är så hjärtslitande fint allt du skriver! jag går bara i sjuan, men har valt alla korkade idioter att gå och kära ner mig i. tack vare min lärare som surfat på kärleksbloggar hittade hon ett inlägg du skrivit, kopierade det (det handlade om att ha en pojkvän), och skrev ut det. och allting klistrade fast sig på hjärnan direkt. som magi.

2012-08-29 @ 22:40:40
URL: http://linneahillberg.blogg.se

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0