Stop the bleeding.


Jag kom ihåg första gången vi träffades efter du hade sagt att du inte ville. Det var en utekväll i december och det var så jävla kallt. Jag var så ledsen så jag ville bara dricka tills jag inte kände. Jag ville bara försvinna. Jag kom ihåg hur jag tog min jacka i garderoben och var påväg ut. Där stod du. Jag kände igen din rygg på 20 meters avstånd. Jag tvekade. Men sen gick jag fram. Puttade till din rygg. Du vände dig om och såg på mig. Jag måste sett förjävlig ut. Gud vad det snöade den kvällen. Du log och hälsade. Hur har du mage att le mot mig efter det du gjorde tänkte jag bara. Jag log tillbaka och kramade dig. Ville inte släppa men gjorde det och gick. Jag gick längst gatan och önskade inget annat än att stanna hos dig.

Kommentarer

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0