you belong with me.

Jag trycker upp hans chattruta på facebook. Stirrar på hans namn. Ska jag våga? Ska jag? Ska jag skriva? Jag borde ju våga, vad har jag att förlora? Honom. Hoppet. Hjärtat. Jag vill inte förlora honom, jag vill inte förlora hoppet om oss och jag vill inte förlora mitt egna hjärta. Men samtidigt kommer jag aldrig att vinna honom, eller få oss eller få ett helt hjärta om jag inte vågar chansa lite. Jag borde kanske våga. Jag vet ju inte vad som händer, det är det som är så skrämmande.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, känner precis samma sak för tillfället. Gör ont i hjärtat när man tänker på det, att man kanske inte får tillbaka den delen av hjärtat man ger till honom... Det är verkligen skrämmande.

2011-03-30 @ 22:53:54
Postat av: A

Det gör ju så satans ont, ska livet vara såhär? Det suuuger att inte få den man älskar!

2011-04-03 @ 11:21:03
URL: http://mlomt.blogg.se/
Postat av: amanda

Hur går det för dig? Jobbigt att tänka på när du knappt skriver..

2011-04-15 @ 20:43:12

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0