you're not sorry.

Tumblr_lidd3qizcp1qe7ye0o1_400_large
I fredags var jag på en fest. Jag och mina kompisar hade så roligt. Vi skrattade och dansade och struntade i vad varenda person tänkte om oss. Men plötsligt bara kändes allt så meninglöst. Jag hatar dig för att du får mig känna att det var meninglöst. Hur det kan vara meninglöst att stå med mina närmsta vänner och dansa till favoritlåtarna. Det är ditt fel. Eller egentligen mitt fel som känner för dig. Men om du inte visat ditt intresse så förbannat mycket som du gjorde, hade jag inte känt mig så meningslös. Jag var tvungen att gå ut, frisk luft, frisk luft. Satte mig på trottoarskanten och såg på en av mina vänner som följt med. "Varför hör han inte av sig?". "För han är en skitstövel". Han är det, ett jävla as rent ut sagt. Jag förtjänar respekt och han visar inte det gentemot mig. Han har inte behandlat mig med respekt någon gång. Hur fan kan man falla för någon som man vet inte kommer fånga en?

Kommentarer

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0