no one around.

Tumblr_lhbhmvle2k1qa292mo1_500_large
Kärlek. Så jävla skrämmande men samtidigt så jävla underbart. Den senaste tiden har jag valt att undvika killars blickar på dansgolv, jag har valt att blunda för att någon är intresserad av mig och jag har valt att inte kyssa tillbaka. Av den enkla anledningen att jag inte orkar. Orkar inte gå igenom allt igen. Orkar inte bygga upp dem här jävla förhoppningarna som jag alltid gör för att sedan rasa ihop bara för att han inte menade lika mycket med kyssen som jag gjorde. Är jag ensam om det? Att alltid bygga upp förhoppningar om allt? Förhoppningar och förväntningar. The more you care, the more you have to lose. Ibland önskar jag att jag var en sån tjej som inte var så förbannat känslig. En sån tjej som inte såg varenda blick han ger andra och en sån tjej som inte grät bara för att han inte smsade dagen efter. Men jag är sån.

Kommentarer
Postat av: A

Det känns verkligen som att du tog orden rätt ur min mun! Ta hand om dig <3

2011-03-10 @ 15:10:12
URL: http://therewillbetomorrow.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag älskar fortfarande att läsa din blogg brukar kolla in här varje dag för när du väl skriver, skriver du så grymt bra! :D



Jag har alltid varit den känsliga tjejen till en dag när jag hade så mycket saker som hände i mitt liv att jag tillslut inte brydde mig, jag träffade en kille i en månad, vi sågs ofta, åt tillsammans med varandras familjer, när jag inte var med honom tänkte jag inte så mycket på honom eller vad vi gjorde, för att jag hade inte tid till att känna efter eller att tänka efter.. Men vad har du då att längta till när du inte tänker på vad som händer? Sen började jag träffa kille som "stal" mitt hjärta en månad tidigare, då han kom hem, då insåg jag att det är varken kul eller givande att inte analysera allt. Även om det tar mycket energi att bara analysera vad han skrev i det korta smset eller vad han gjorde så är det ju värt det i slutändan eller? :)

2011-03-10 @ 23:28:02
URL: http://carolinew.devote.se
Postat av: Elvira

Det här är den bästa bloggen jag vet. Jag tror jag har läst vartenda inlägg minst 3 gånger var. ALLT är så sjukt sant. Jag orkar inte med mig själv längre, alla dessa jävla förhoppningar. Jag orkar liksom inte ens försöka mer för jag VET att det kommer skita sig innan det ens hinner börja. Du har världens bästa blogg iallfall, tack för det!

2012-01-08 @ 23:05:46
URL: http://vivalavita.blogg.se/

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0