I want to be your girl and friend.

Tumblr_lhxm6uaqkj1qhvw4po1_500_large
Jag är nervös. Ikväll ska jag iväg till samma ställen som han. Han som jag kollat på i ungefär 2 år och han som sa för en vecka sedan att han gillade mig. Dem här små besluten, vad bör jag ha på mig? Ska jag kanske ha lockigt hår eller föredrar han platt? Ska jag ha svart nagelack eller kanske prova rött? Vad kan jag göra för att han ska se mig mer än vad han ser dem andra tjejerna? Jag önskar jag inte brydde mig om vad han kommer att tänka. Men det gör jag. Jag vill att han ska se mig och allt annat stannar för honom. Han ser bara mig i rummet och han kan inte hålla sina händer i styr. Han börjar med en lätt puss för att sedan sära på mina läppar. Jag vill jag vill jag vill.

Kommentarer

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0