to love others makes us happy.

När jag var inne i stan för några dagar sedan såg jag en tjej i min gamla klass. Hon var väldigt speciell, hur man nu drar gränsen till speciell, och enligt vissa inte bar dem rätta kläderna. Enligt vissa passade hon inte in och enligt vissa var hon annorlunda. Har jag någonsin sagt att jag hatade dem vissa? I alle fall. Jag såg henne på stan, hand i hand, med sin pojkvän. Någonting inom mig skrek av glädje. Jag såg hur hon sökte mig med blicken, och jag mötte den genast. Jag såg hur stolt hon var, hon hela hon ville skrika ut till alla att det var hennes pojkvän och hon var så jävla kär. Jag gick in i en affär efter att jag hälsat på henne och ställde mig bakom en klädhängare och såg ut genom fönstret. Där stod dem, hon och sin pojkvän med dem röda chinosen. Dem väntade på bussen. Jag såg hur deras läppar möttes och jag såg hur han småretade henne och hon låtsades att bli sur. Jag såg hur kära dem var och jag såg hur jävla lycklig hon var. Jag blev så glad.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ville bara låta dig veta att jag fortfarande läser, fortfarande tänker på dig. Häromveckan så pratade jag med en klasskamrat som jag inte står så himla nära, vi pratade om bloggar.. Hon berättade för mig att hon läst min blogg och kommit till inlägget där jag länkade "den där bloggen om brustna hjärtan" hon sa att det var den finaste bloggen hon någonsin läst, syftande på din. Jag håller med henne, jag vet att du klarar dig, det kan jag se på dina inlägg. Hur de har gått från att du inte tyckte att du var värd någonting alls till att du nu VET att du är värd så jävla mycket mer. Jag tycker att du är stark, och jag läser din blogg! :)

2011-02-23 @ 12:38:23
URL: http://www.mallihn.devote.se

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0