stay.

När jag var hemma hos min killkompis som jag berättade i förra inlägget pratade vi även om tjejer och killar. Deras olika sätt att reagera på saker. Han sa till mig att om en tjej säger "rör mig inte jag vill aldrig mer prata med dig", och han låter bli, blir hon arg för det. Jag sa att hon blir arg för att hon vill att du ska kämpa för henne. Hon vill att du ska röra henne ännu mer och hon vill att du ska berätta hur mycket hon betyder för dig. Han kollade på mig länge och frågade sedan: Varför kan hon då inte bara säga det?


Kommentarer
Postat av: fanny

så rätt egentligen. flickor har en förmåga att tycka att killar borde veta saker. vi gör motsatta handlingar i hopp om att få dubbelt tillbaka. visst skulle allt vara lättare om vi bara kunde berätta vad vi ville. att vi ville att han skulle kämpa, även fast vi knuffar bort honom. att han skulle ställa sig närmare och hålla om en tills man tillslut släpper garden och håller om honom. för att allt man vill ha, är honom.

2011-06-25 @ 22:27:14
URL: http://makemeheal.devote.se

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0