playing back the moments.

Det är helt sjukt. Jag längtar med hela min kropp. Med hela mitt hjärta och med hela min själ. Jag längtar och väntar på att du ska dra din hand över mitt hår, lyfta upp mig och kyssa mig. Först på munnen, sedan på näsan, efter det på kinden och fortsätta upp på pannan. Denna längtan av att få ha dina händer på min midja och att jag ska få ha mina händer på din bröstkorg. Den här jävla längtan. Jag kan inte få stopp på den, tro mig, jag har försökt. Men det är något med dig som gör att jag bara vill sitta i ditt knä och att alla ska tro att det är vi. Åh ni skulle se hans händer, jag börjar svamla bara jag tänker på dem.

Kommentarer
Postat av: A

Åh jag vet hur jäval ont det gör. längtaan gör så ont, den är så hård....

/A

2011-01-30 @ 18:41:04
URL: http://mlomt.blogg.se/

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0