I know what's on your mind.


Jag var inne på facebook precis, har man inte någon slags hatkärlek till den sidan? Utan facebook hade jag nog inte träffat min första kärlek och utan facebook hade jag inte vetat att min första kärlek har en ny flickvän. Kärlek- Hat. Tänk vad många det är som inte vågar ta kontakt, som vågar fråga om man får bjuda på en drink, men inte vågar hålla personen runt midjan påväg till baren. Tänk vad många det finns som dagen efter en perfekt kyss knappar in namnet på facebook och tvekar om man ska lägga till som vän. Tänk vad många det finns som har vågat skriva i chatten, och aldrig skulle våga fråga samma frågor i verkligheten. Vet inte riktigt vad jag pratar om ikväll, kanske jag försöker förklara att han höll på en tjejs lår på en bild, och att det gjorde lite ont.

Kommentarer
Postat av: A

Du har så rätt, hur många timmar har jag inte suttit vid facebook och gråtet men även älskat, jag hatar facebook för jag kan inte låtabli att glo på henne och allt annat som gör ont, men jag älskar facebook för det är där jag träffade honom och det är där han åter igen tagit upp kontakten. Facebook ger hopp och förtvivlan om vartannat.

Hatar och älskar Facebook.

Tack för dina ord,fan va bra du skrev, precis som det är.



//A

2011-01-30 @ 18:45:59
URL: http://mlomt.blogg.se/
Postat av: A

Precis så är det, facebook är en hat kärleksida.

Timmar har jag suttit och gråtit för att det gör så ont, Samtidigt har jag suttit timmar och njutit vid denna sida. jag träffade honom på facebook, jag blev dumpad via facebook och vi har åter fått upp kontakten via facebook.

Hat kärlek till facebook...



/A

2011-01-30 @ 18:51:28
URL: http://mlomt.blogg.se/

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0