du är som att andas för.


Jag har en så förbannat stark kärlek till barn. Jag brukar tänka in mig i framtiden. Hur min framtid kanske kommer att se ut. Vad jag kommer ha för hårfärg. Om jag fortfarande kommer leva i converse eller kanske bytt ut dem till ett par bekväma gympaskor för att inte få ont i ryggen. Men framförallt, tänker jag på mina kärlekar jag kommer ha. Min man, som jag vill vara så förbannat förälskad i, trots att jag vet hans brister. Kommer jag ha ett barn? Kommer jag ha fler? Jag vet att jag kommer vara en mamma som lägger ner hela sin själ i mitt barns planer och kommer att skjutsa varje natt när hon eller han är 14 och vill hem från discot. Jag kommer vilja ta familjefoto till julen och skicka runt till dem jag älskar. Ibland vill jag bara bli vuxen och bilda något eget, något äkta och något att leva för.

Kommentarer

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0