ain't no reason.


Jag känner många skitstövlar. Ett minne som sitter så jävla djupt inne i mig, är när jag pratade med en killkompis. Han smsade med en tjej. Jag kollade på honom och frågade om det var någon han var intresserad av. Han kollade på mig, flinade och svarade, "nej fan, ska bara ligga med henne". Jag tappade hakan, visste inte vad jag skulle svara. Det var så mycket inom mig som ville ut. Frustrationen jag kände då är inte ofta jag känner. Jag kollade på honom och frågade vad fan han sa. Han flinade igen. Då brast det för mig. Jag är medveten om att det finns många tjejer där ute som drömmer om att ha en pojkvän. Som träffar en kille men som blundar för att han verkar vara en jävel. Behovet av att ha någon är större än att vänta på en som behandlar en rättvist. Jag hoppas att min killkompis tog åt sig i alle fall lite av vad jag sa, för fy fan för svin.


Kommentarer
Postat av: A

Ja tyvärr är det så, många gånger har jag blivit utnyttjad för att jag velat ha kärlek.

Killar kan vara så grymma. De vill ha sex och de utnytjar ordet kärlek. De får oss att tro att vi är viktiga och unika men det är bara en sak de vill.

De blir dessvärre inte bättre med åren killar i alla åldrar utnytjar ordet kärlek för att få det dom vill och många av oss blundar för fakta för att vi så gärna vill bli älskade.

Det är bara att hoppas att det du sa och det jag har sagt till dom jag träffat kommit in i någons skalle så de kanske tänker lite längre innan det sårar någon som är törstig på kärlek.



Kämpa på!

2011-01-30 @ 19:05:52
URL: http://mlomt.blogg.se/

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0