Jag.

Jag tänkte för några veckor sedan på att jag kanske inte borde ha på mig så höga klackar när jag går ut. Han kanske gillar tjejer som är mer lågskor typen. Tjejer som är sådär korta och söta. Men sen tänkte jag vill jag verkligen ha honom då. Är han verkligen rätt för mig om han inte gillar mig trots att jag blir snäppet längre än alla tjejer och vill jag verkligen ha honom om han egentligen inte vill ha mig. Nu för tiden kan jag känna att jag inte borde ändra mig någonting bara för jag träffar någon, för då är det ju inte mig han faller för. Om jag försöker vara någon annan som jag tror att han hellre vill ha, är vi inte rätt. För jag vill ha den personen som älskar mig trots att jag blir lång i mina klackar, trots att jag inte kan låta bli att dra dåliga skämt och trots att jag inte kan låta bli att skratta högt. Jag vill ha någon som vill ha mig.

Kommentarer

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0