it hurts with every heartbeat.

Det gör ont i mig nuförtiden.

Kommentarer
Postat av: Jill

Hej.



Jag vill bara säga att jag tycker om din blogg så himla mycket. Jag har gråtit som ett litet barn till dina inlägg för att jag känner igen mig så mycket i det du skrivit. Men du ska ha så mycket tack för det. För tårarna som rinner nerför mina kinder är mitt sätt att släppa och gå vidare. Tack för en ärlig blogg. <3

2011-08-08 @ 01:08:06
Postat av: Patos

Åh vad fin du är! Va stark, och svag. Man måste våga vara svag för att sedan bli stark tror jag. Underbar du, hoppas du snart kunnat släppa helt. Det är en lång och rent ut sagt förjävlig process, men du klarar det <3

2011-08-09 @ 19:53:37

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0