the botten is nådd.

Såg dig med henne idag. Hon där långa, smala med blondt långt hår. Lyser dina ögon för henne? Jag vet inte om dem någonsin gjorde det för mig men jag tror det. Vet ni att man kan se på killar direkt när dem är intresserade, genom att kolla i deras ögon. Dem lyser. Det är så fint när man står mitt emot en kille och han ser på en medan hans ögon är helt blanka och glada. Jag vill att dina ögon ska lysa in i mina och det gjorde så helvetes jävla ont idag. Det gjorde så ont i min kropp och mitt hjärta när jag såg att du stod precis jämte henne, lite bakom. Precis så hon kunde luta sig mot din axel med sin kropp. Du vände inte ens huvudet mot mig och jag gick därifrån så jävla ledsen.

Kommentarer

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0