Can't take this shit anymore.

Förlåt hjärtan. Förlåt för att jag stängt ute er under en tid. Men denna bloggen handlar om kärlek och kärlek för mig just nu ger mig ångest. Det ger mig så jävla mycket ångest och så jävla mycket stryk. Var längesedan jag var såhär ostabil känslomässigt. Ibland kan jag plötsligt börja gråta, jag tänker på oss på bussen och måste nypa mig själv i armen för att jag inte ska börja gråta och jag måste bita mig i läppen för att inte börja darra i underläppen. Kärlek alltså, denna känsla. Ni vet när man trodde att det skulle bli vi och man såg sig själv spendera fredagskvällen i ens säng med en påse godis? Ni vet när man trodde man skulle gå hand i hand genom stan och ni vet när man trodde att han skulle laga mat åt en medan man själv satt på köksbänken och bara skådade hans rygg? Och sedan plötsligt får man reda på att han bara körde ett jävla spel och allt man var, var ett namn i hans kontaktlista som man kunde smsa när man satt och väntade på bussen och hade tråkigt, eller när man kände att man behövde ett strul. Vi delade på ordet kärlek och jag tog kär medan han tog lek.

Kommentarer

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0