Music is my language

Vad hade man gjort utan musik? Hela dagarna snurrar låtarna i mitt huvud och hela dagarna går jag runt med en hörlur i ena örat, bara man får höra lite. Jag kan varenda text till, ja jag skulle nästan våga säga dem flesta, låtarna. Min spotify lista har hängt med mig i något år (har bara en) och ibland blundar jag, scrollar upp, ner, upp, ner, upp, ner och stannar på en. Fortsätter blunda, känner och andas, sakta. Får upp minnen direkt, ibland ler jag, men oftast, bryter jag ihop inuti. För det var ju den låten jag och han satt hemma hos honom och höll handen, sådär försiktigt i början. Eller det var ju den låten han och jag sjöng medan vi pausade mellan kyssarna. Eller det var ju den låten jag hörde, medan hans fina godmorgon sms pep till i mobilen. Musik och kärlek är så jävla starkt.


Kommentarer

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0