love is too hard to break

Jag har nog aldrig, och då menar jag verkligen aldrig, träffat en kille som kysser (kysste) som du. Jag blev helt palaryserad varje gång du mötte mina läppar. Jag tror inte man kan förstå vad jag menar om man inte fått en sådan kyss själv, om man inte fått uppleva och smaka och känna, just en sån kyss. Jag kom ihåg precis vad jag hade på mig den kvällen då du kysste mig för första gången. Mina slitna, vita converse, jeansen med hål i och det stora vita linnet, men den blåa kavajen över. "Hejdå sjömannen" fick jag höra av min lillasyster innan jag stängde ytterdörren, fan skulle inte valt dessa kläderna. Jag hade kysst några pojkar innan dig. Men det gick inte att jämnföra. Din hand på min rygg, smygande innanför linnet, upp längst ryggraden medan din andra låg på min kind. Precis som om den alltid legat där. Jag var tvungen att stå på tå och stod så nära dig, så nära så nära. Aldrig innan hade jag kysst en kille som höll om mig som du. Jag försökte skjuta undan tankarna på din förra. Va det hon som hade lärt dig kyssa som ingen annan? 

Om jag hade vetat att sista gången vi kysstes just skulle vara det, sista gången, hade jag aldrig slutat.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kan inte beskriva hur bra din blogg är med ord. Jag kommer länka den så att fler kan få läsa. Den är så fylld med smärta men du skriver som om att du verkligen ser morgondagen. Kämpa på du är så stark! Jag är så j'vla imponerad

2010-09-08 @ 18:30:54
URL: http://www.mallihn.devote.se
Postat av: Sofia

Älskar din blogg verkligen! Du skriver så bra!!

2010-12-13 @ 09:01:44
URL: http://sourceofinspiration.blogg.se/

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0