I can't help you, but I can make you feel better for a while

det gör så ont i mig. att se hur så många hjärtan som är brustna och hur många som känner att dem behöver närhet, jag får ont i mig av att höra och läsa det. för jag vet hur det känns. jag vill inte att någon ska känna sig otillräcklig, för fy fan vad många fina människor det finns där ute. människor som verkligen bryr sig, och människor som vill väl. hur kan man såra en annan människa med flit, hur fan har man mage att utnyttja någon annan för att få ut det man själv vill ha. jag blir sårad av egoism. och jag känner mig ensam. därför vill jag att om ni känner er ensamma, eller behöver någon att prata med, vill jag att ni ska veta att jag finns, även fast inte vi känner varandra.

                                                      [email protected]


Kommentarer

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0