stay.

Oftast när jag träffar någon, slutar det med att min mobil blir tyst, eller rättare sagt, att han blir tyst. Jag menar alltså att han slutar höra av sig. Jag brukar fundera på varför. Och nu, tror jag att jag har kommit på det. Jag är en tjej, som till en början verkar ganska enkel, rolig och lätt att vara med. Men efter ett tag, får dem reda på vem jag är bakom denna fasad. Vem jag egentligen är vill säga. Jag är en tjej, som älskar att vara ensam, älskar att fundera kring livet och tänker ständigt på saker som ingen egentligen bryr sig om, en tjej som vet mycket om musik och en tjej som jag tror killar tycker är... svår. Gud vad jag längtar till dagen då jag träffar en kille som älskar mig för att jag tänker längre än näsan räcker, och som älskar mig även fast jag alltid sjunger med i låtarna i bilen, och som älskar mig så mycket som jag älskar honom. En som inte slutar älska mig, bara för att jag älskar honom. Jag hatar killar som bara är ute efter jakten.

Kommentarer

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0