i never wanted to see you unhappy.


åh vad jag saknar kyssar. inte sånna där kyssar som smakar som vilken kyss som helst, utan speciella kyssar. dem som betyder någonting. när jag kysste en kille för första gången blev jag besviken, jag trodde att alla smakade och kändes just så. men för bara två månader sedan fick jag känna på en riktig kyss. oj vilken skillnad det var. jag tyckte om honom så mycket. jag klamrade mig fast i honom för jag trodde jag skulle trilla ihop. fick hålla fast mina händer vid hans midja. jag vet inte varför, men jag tyckte det var så förbannat fint att hålla mina händer på hans smala midja, vid byxkanten. jag hade kysst ganska många innan honom, men aldrig riktigt menat något egentligen, jävlar vad annorlunda det kan vara. bara beroende på om man gillar personen eller inte. det går nog inte riktigt att beskriva känslan med ord, man måste uppleva den själv. har du gjort det? jag vill veta vad ni tyckte, eller kanske tycker?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har gjort det oxå, två gånger, det är så perfekt, du har helt rätt, man kan inte beskriva det med ord för känslan är helt fantastisk!!



du har en sån bra blogg!!!

2010-10-24 @ 19:11:51

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0