tell me.


Jag vill så himla gärna bli som jag var för ett år sedan. Till sättet. Jag vill så himla gärna våga ge varenda centimeter och varenda kroppsdel av mig själv till någon annan, och lita på att personen tar väl hand om det. Men det kan jag inte längre. Under detta året har jag lärt mig så mycket om kärlek, och det skrämmer mig vad mycket jag har att lära mig. Hur mycket det finns där ute som jag inte vet. Hur mycket som folk vet hur det känns. Vet hur det känns att kunna lägga sin hand på någons bröstkorg och veta att det är okej. För att han är din. Tänk vad mycket folk det finns som inte behöver oroa sig på vägen hem från bussen mitt i natten. För det går någon jämte dig och håller din hand. Tänk vad mycket folk det finns som vet hur det känns att inte kunna somna och viska- sover du. Jag vill veta.

Kommentarer

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0