Secrets.

Vad mycket det är man inte vet om människor egentligen. Så många hemligheter och så många tankar som varje människa döljer och inte talar om för någon, inte ens en bästa vän eller ens man. Bäst att ingen vet om att jag om nätterna får panikångest eller bäst att ingen vet om att jag hoppar över lunchen för jag vill att mina revben ska synas i sommar. Man berättar att man kan ha ångest ibland men inte att man varje natt har panikångest eller man skrattar bort att man inte ska ha någon kaka för det är ju strax dax för bikinin. Men aldrig att man berättar att det faktiskt är något man mår dåligt av. Alla dessa hemligheter som befinner sig hos varje person som ingen någonsin kommer få reda på utan bara ligga och gnaga hos en själv. Som en jävla tickande bomb.

Kommentarer

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0