Att älska någon som älskar någon annan

Att vara så förbannat jävla kär i någon som har samma känslor, fast för någon annan, gör så helvetes jävla ont. Att se personen man älskar tillsammans med någon får en att inte kunna vara kvar där man är. Utan man måste därifrån. Bort därifrån så man kan vara ensam. Vara ensam och koncentrera sig på att andas. Försöka få sminket att inte rinna ut alldeles för mycket men egentligen orkar man inte bry sig. För han ser ju ändå inte mig. Det är inte mig hans ögon lyser för och inte mig han vill krypa nära på natten. Och det gör så jävla ont. Den känslan får en att känna sig så maktlös och värdelös. För vilka kläder man än har på sig, hur högt man än skrattar, och hur lång tid man än tar på att fixa sitt hår så spelar det ingen roll. För han kommer alltid tycka hon är finast. Och det gör så jävla ont.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla uppdatera oftare! Allt här e så förbannat fint

2012-10-24 @ 00:00:30
Postat av: Anonym

håller med ovanstående!!!

2012-10-26 @ 16:58:15
Postat av: amanda

Jag var tillsammans med en fin kille i två år. Under den perioden tänkte jag ofta på en annan, han som jag aldrig vågade med tidigare. För drygt en månad sen gjorde jag slut, för att tillslut våga med han det alltid handlat om. Jag vet att jag gjorde rätt val, vi hade inte kul tillsammans och jag var inte kär.
MEN nu har jag fått veta att han efter bara drygt en månad träffat någon. Jag känner mig sårad och nästan arg. Jag skäms över att jag känner så, men det gör jag...
Jag vill vara med "han det alltid handlat om", men jag bryr mig ändå om att min gamla kille har en ny. Vad fan är det för fel på mig?

2012-10-31 @ 19:57:24

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0