att hellre vara vaken för verkligheten är bättre än vilken dröm som helst.

Tumblr_ly4fejgjuz1r7byd6o1_500_large
Alltså jag kan hata mig själv för det här. Jag kan hata mig själv för att jag sitter uppe vid denna tid och bara väntar. Jag vet ju att om jag stängt av datorn och blundat hade jag somnat direkt. Men jag vill inte somna. Jag vill prata med dig. Jag vill att du ska skriva till mig på chatten eller kanske skicka ett sms. Jag vill ju inte sova när jag istället kan prata med dig. Jag kom ihåg när jag skulle sova hos dig. Hur jag inte ville somna. Var tvungen att sätta mig upp bara för att inte somna, trots att tröttheten gjorde sig påmind så fort jag blundade. Jag ville inte somna för verkligheten var bättre än att drömma.


Kommentarer

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0