Jag saknar dig mindre och mindre.

Tumblr_lvv7kgnyhp1qg78qwo1_500_large


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!



Jag heter Sofia Holgersson och är skribent för Magasinet Tjejliv. Jag hittade din blogg när jag googlade på bloggar om kärlek och fastnade direkt! Jag ser att du inte har uppdaterat på ett tag men jag gör ett försök ändå. Vi släpper nästa nummer i februari och söker en singel som vill ställa upp på en intervju och svara på lite frågor om kärlek! Du beskriver kärleken och det du har gått igenom på ett så extremt fint och rörande sätt så det skulle vara väldigt roligt om du ville ställa upp på detta. Jag behöver ett svar från dig inom de närmsta dagarna så jag hoppas att du är in på bloggen innan det är försent!



Maila mig på [email protected] om du är intresserad! Vill du veta mer om tidningen så surfa in på http://tjejliv.se.



MVH

Sofia Holgersson

Magasinet Tjejliv

2012-01-09 @ 16:59:50
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0