jag följde dig längst vägen den natten.

Är ni med mig? Ska vi göra detta tillsammans? Ska vi bestämma oss för att skitstöveln inte ska få förstöra oss? Ska vi tillsammans gå igenom hjärtesorg? Det blir skönare när man delar samma känsla med någon, även fast det är kärlek eller sorg. När man vet att man inte är ensam och när man vet att det finns någon som känner samma sak, någon som förstår hur man mår och någon som kan sätta sig in i ens situation. Är jag ensam om att känna sig otillräcklig just nu eller är någon av er ledsen på grund utav någon ni älskar, eller någon ni känner för? Berätta, det brukar kännas bättre när man skriver av sig lite. För jag lovar, ni är inte ensamma ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner mig otillräcklig för han bor i en annan stad och vi har aldrig träffats. Vi har känt varandra under ett år och han är så bra och så fin när han vill vara det.



Problemet är just det, att han är ju inte alltid det utan ibland är han den största, ignorerande, dummaste idioten någonsin.



Han kommer till min stad idag och jag ska träffa honom. Jag är rädd, för jag har precis börjat släppa taget om honom och jag är så himla rädd för att fastna igen, och jag vet inte om jag klarar av resa mig upp ensam igen.

2011-04-18 @ 09:53:47
Postat av: Anonym

jag har blivit bränd så jäkla många gånger nu av samma kille! han var otrogen mot mig, han svek mig och lovade saker som han gång på gång bröt.. jag ville bara hata honom men de gjorde bara att jag älskade honom mer..

ni tycker säkert att jag e dum i huvudet som ville stanna hos honom! men jag levde på hoppet han gav mig när han sa att han älskade mig.. de har nu gått 1 år sen han var otrogen mot mig och hävdade att han ångrade sig..

jag har nu äntligt brutit kontakten med honom tack vara allt stöd från mina vänner och de känns verkligen som att jag växte som person!! men jag har en hel del med mig i bagaget nu efter detta år jag lever nu tyvärr med att jag hetsar över vikt i stället jag e inte jätte tunn och de e tack vara att min vackra mamma har hållt koll på mig!

men idag är en bra dag! solen skiner och jag känner mig för en gångs skull genom lycklig! de va ett tag sedan jag gjorde de och de känns verkligen underbart!!

2011-04-18 @ 10:51:10
Postat av: Patos

sv kommentar 1: Varför är många killar sånna? Varför är killar bra när det passar dem? Jag hoppas av hela mitt hjärta att allt gick bra idag. Att han behandlade dig med respekt och om detta inte var fallet förtjänar du någon som behandlar dig med det. Han förtjänar inte dig då, du förtjänar någon bättre. Någon som varje gång behandlar dig som du förtjänar att bli behandlad och någon som inte är bra och fin bara när det passar honom, utan varje gång han umgås med dig. Om du måste resa dig upp igen, så är du inte ensam ♥



sv kommentar 2: Du låter inte dum i huvudet. Jag vet vad du menar. Men det gör mig glad att du gjorde något som krävs mycket mod och styrka att göra- bryta upp och gå vidare. Man behöver enormt stöd och jag vill att du ska veta att du är jävligt stark. Fy fan vad bra gjort tjejen! Ta vara på varje dag och va lycklig, tänk på de fina sakerna du har i ditt liv, till exempel dina vänner och din mamma! puss

2011-04-18 @ 22:31:07
URL: http://patos.blogg.se/

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0