olycklig kärlek.

det är så jobbigt med dig. jag vet egentligen inte varför, det är bara jobbigt. jag är så kär i dig, tror jag, kanske. eller är jag bara kär i tanken på att ha dig? jag är verkligen beroende av dig, så fort din arm snuddar mig kan jag knappt stå upp, min blick vet inte vad den ska fokusera på, och på senaste tiden har jag svårare att prata med dig, för de orden jag vill säga kommer liksom inte ut.

jag kom ihåg på den hemmafesten för ganska många helger sedan. jag hade fått i mig lite för mycket och allting var så himla bra. jag log. sen kom du genom dörren, jag nästintill svimmade. fumlade mig fram till dig och kramade dig, jag såg att du blev glad, dina ögon lös. åh du har så fina ögon. sedan satt du i soffan och ville att jag skulle sätta mig i ditt knä, det slutade med att vi pussades. vi stod där ute sedan och fortsatte att pussas, då la jag mina händer vid din midja och du drog din jacka runt mig, jag ryser när jag tänker på det.

Kommentarer

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0