make your past the past.

                
jag trodde inte jag ska klara det, helt ärligt. du bröt sönder hela min kropp genom att berätta att du inte ville längre. men nu idag, den 21 oktober kan jag med handet på hjärtat säga, att jag kommer klara detta. man gör det, även fast man gråter på morgonen för man vaknade, man ville ju bara sova och drömma. men egentligen, är det bara jag som tänkt på det, eller är det inte läskigt vad ett krossat hjärta gör en rädd. det gör en så fruktansvärt rädd, eftersom man aldrig vill känna så igen. men jag antar att man måste våga om man är trött på att vakna och somna ensam, om man är trött på att ha två vantar för sig själv, jag vill ju dela, man måste nog våga om man vill ha någon att pussa äkta och våga för att få äka pussar.


Kommentarer

Skriv nått fint ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0